pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kamień w bucie

Dodaj komentarz

Chyba jeszcze nie kocham samej siebie tak jak należy…to zrozumiałam ze spaceru od przyjaciółki wieczorową porą. Szłam w moich ulubionych balerinkach czując okropny kamyczek w bucie, mała rzecz, drobiazg a tak utrudniał chodzenie.

I co zrobiłam ? NIC. Tłumaczyłam sobie że jest późno, że mokro na ulicy, że blisko do domu.

Dopiero zdejmując buta w domu i słysząc ten kamyczek uświadomiłam sobie i zapytałam samą siebie : Dlaczego nic nie zrobiłaś ? Dlaczego nie wyjęłaś tego kamyczka ? Dlaczego zatrzymałabyś się gdyby sprawa dotyczyła koleżanki a nie zatrzymałaś się gdy chodziło o Ciebie samą ???

Może dla niektórych jestem wariatką która nie ma o czym pisać tylko o kamieniu w bucie ale przecież drobiazgi się liczą i wiele mówią o człowieku. I ten kamień dał mi do myślenia. Dlaczego znoszę niewygody ? Dlaczego biernie przyglądam się rzeczom które mnie bolą i denerwują ? Bo kocham siebie za mało, a potrzeby innych są nadal ważniejsze. Nie ma znaczenia że tego uczyła mama. Pora to zmienić ! I wyjąć kamień z buta gdy uwiera, nie spędzać czasu w towarzystwie toksycznych ludzi, odmawiać gdy nie mam na coś ochoty….

Obrazek

Skomentuj

