pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wierzę w wiarę

2 Komentarze

 To zdanie to moje dzisiejsze wielkie odkrycie.

Idąc w deszczu, pogrążona w rozmyślaniach, przechodząc koło księgarni (moje miejsce kultu) ujrzałam książkę Joe’a Vitale’ego pt „Wiara”. Oczywiście kupiłam ją i zaczęłam pytać siebie gdzie jest moja wiara ??? Dodatkowo rozmowa z Panią pracującą w księgarni też mi dała do myślenia.

-„Pani już nie jest dawną sobą. Gdzie dawny entuzjazm, radość ?!”-powiedziała księgarka. Coś z czego byłam znana, moja wizytówka zaginęła.

Wiem już dlaczego. Kiedyś wierzyłam że będzie pięknie, że wszystko się uda, wierzyłam w ludzi, wierzyłam że można dobrze i radośnie żyć i tak żyłam. Żyłam pięknie, zachwycałam się drobiazgami i byłam pełna wspaniałych oczekiwań. Życie mi na to odpowiadało, to czego oczekiwałam się materializowało, z tym że dużo większe, ładniejsze. Dostawałam daleko więcej niż to o co prosiłam. Magia życia otaczała mnie na każdym kroku, chodziłam z notesem w torebce by to wszystko sobie zapisywać. Tam gdzie wszyscy doświadczali porażek, tam ja odnosiłam sukcesy. Żyłam gładko, bez większych problemów, smutki mnie nie dosięgały, chwilowe zawirowania od czasu do czasu jedynie lekko mnie muskały ,chyba tylko na znak tego że żyję.

Dlaczego tak było ? Bo wierzyłam.

Dlaczego to się skończyło ? Bo zwątpiłam.

Uwierzyłam tym co twierdzą że trzeba cierpieć i cierpiałam.

Uwierzyłam że życie jest trudne a praca ciężka i tak miałam.

Uwierzyłam że należy być realistką i twardo stąpać po ziemi i twarde chwile za sobą miałam.

Zgodnie z tym co mówi Biblia: „Według wiary Waszej niech Wam się stanie.”

Co zatem będę robić od dziś ? Wierzyć. Wierzyć w Boga. Wierzyć w siebie. Wierzyć w dobro w ludziach. Wierzyć w wiarę.

Obrazek

2 thoughts on “Wierzę w wiarę

  1. Prawda! Zgadzam się całkowicie! Tak to właśnie działa.

Skomentuj

