pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Upływ czasu mnie boli

Dodaj komentarz

To jest główna różnica między mną a innymi ludźmi. Postrzeganie czasu, percepcja czasu. To jest też chyba jedyny powód nieporozumień moich z ludźmi.

Każdej osobie która cierpiała na jakąś śmiertelną i groźną chorobę lub przeżyła jakąś traumę, czas biegnie inaczej, szybciej niż pozostałej części. Tak samo jest ze mną. Nie będę tłumaczyła dlaczego tak mam i co się wydarzyło ze w ten sposób widzę świat.

Mam bzika na punkcie punktualności ! Zawsze jestem na czas i się nie spóźniam bo szanuje swój czas i cudzy, bo wiem że to jedyne dobro na świecie które jest ograniczone i nikt nie może mieć jego nadmiaru. Do furii doprowadza mnie ignorancja w tej kwestii. Jakby nie można było wyjść wystarczająco wcześnie z domu by zdążyć. Grunt to odpowiednia organizacja i planowanie. Plan jest niczym, planowanie wszystkim.

Co do upływu czasu to nie cierpię marnować go bo przecież czas to życie ! Często nie potrafię zrozumieć życia bo dla kogoś 5 dni to TYLKO 5 dni a dla mnie to AŻ 5 DŁUGICH dni ….

Dla mnie minuta trwa godzinę, godzina dzień, dzień tydzień, tydzień miesiąc a miesiąc rok…..I jak tu żyć ?

Moja największa wada ? Największa z możliwych to fakt że tak bardzo szybko się nudzę czymś. Przy czym moje „szybko” to nieporównanie szybciej niż myśli inna osoba.

Gdy widzę powtarzalność wydarzeń, codzienną rutynę to czuję się jak na w filmie „Dzień Świra”, dzień do dnia podobny, wciąż to samo i to samo. Może to uzależnienie od wydarzeń, od adrenaliny ? Dla mnie spokojne i przewidywalne życie to nie marzenie, to koszmar. Najpierw się wydaje takie kuszące, czyli brak problemów i brak stresów ale potem rutyna zabija ! Morduje powoli aczkolwiek skutecznie. Brak bodźców, brak reakcji, powtarzalność, nuda. RUTYNA.

Broń mnie Panie od rutyny, bo ona najszybciej zabija ….

Obrazek

Skomentuj

