pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Bolesna decyzja

Dodaj komentarz

Każdy kiedyś musi coś takiego podjąć. Boli. Czujesz mieszankę emocji. Najgorzej jak wiesz że ktoś będzie przez to cierpiał i masz tysiące złych scenariuszy przed oczami. Ale pamiętaj nie wolno się zmuszać do niczego.

Gdy czujesz że nie jesteś na właściwej ścieżce, to uciekaj z niej. Nie mów mi że nie czułeś lub nie czułaś tego że robisz źle. Czułaś i robiłaś na przekór ! Ja tak robiłam. Przekonywałam samą siebie że tak jest lepiej, że się ułoży, kłamałam samą siebie….i co ?

Prawda wyszła na jaw, zaczęło dusić i uwierać, tłamsić, powodować ból coraz większy. Cisnąć jak za małe buty.

Wtedy należy podjąć decyzję, będzie bolało przez jakiś czas ale w dalszej perspektywie tak będzie lepiej i wiesz to.

Czasem trzeba wystąpić poza strefę komfortu i zrobić coś, co zmieni całą sytuację. Ktoś mądry kiedyś powiedział: „Jedyne czego należy się bać, to strach”
Dlatego wybierz siebie. Ja wybrałam siebie. Przestałam wybierać znane mi piekło od nieznanego nieba.
A za tą cierpiącą osobę, która pewnie to czyta, zawsze będę się modlić.
smutek-gif

P.S. W gifie który dodałam jest postać, która wpłynęła na całe moje życie i jestem tą a nie inną osobą właśnie dzięki Arwen.

Dodaj komentarz