pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zakochałam się !

2 komentarze

No to Wam teraz walnę hita ! Od paru dni te wpisy o miłości, nie są bez powodu.

Wydarzenia ostatnich dni pokazały mi, że miłość trzeba dobrze ulokować. Ocierając łzy rozczarowania wszelkimi love story z udziałem płci męskiej, zrozumiałam kto jest moja największa miłością, osobą której nie wolno mi zranić, opuścić ani zasmucić.

I to stało się, zakochałam się w cudownej istocie, którą odrzucałam długi czas

Tą osobą byłam ja.
Czyjeś potrzeby stały na pierwszym miejscu.
Czyjeś marzenia były ważniejsze niż moje.
Czyjeś humorki sprawiały że płakałam godzinami.
Pozwalałam innym ludziom, robić mi takie przykrości, że jeśli chodziłby o moją przyjaciółkę, chyba bym pobiła.
Nie byłam sobą w pełni bo nie chciałam się innym narażać.

A teraz rozpoczynam nowe życie, wybieram miłość a nie strach. Nie znaczy to że zamykam się na innych ludzi, o nie !
Otwieram się na siebie. Pozwalam sobie na wolność, wolność bycia sobą, kochania siebie i stawiania moich potrzeb na pierwszym miejscu.
Nie pozwolę zepchnąć się z roli reżysera mojego życia do roli statysty.
Z dumą oświadczam-kocham siebie. I czuję bezgraniczną wolność i spełnienie.
Jestem miłością !
IMG_20140524_085259[1]

2 thoughts on “Zakochałam się !

  1. bardzo. dobrze. napisane. Ja sam dziś po raz kolejny przekonałem się dobitnie, że nie warto kosztem swoich nerwów poświęcać się dla innych oczekując zrozumienia. Bo to zrozumienie nie przyjdzie a zostanie tylko niesmak i poczucie – a trzeba było nic nie robić i wszyscy byli by zadowoleni..

    • Otóż to ! Im bardziej się spalasz by innych zadowolić, tym gorzej wychodzi. To nie przypadek. To Wszechświat interweniuje i pokazuje że nie tędy droga. Dążyć trzeba do zadowolenia siebie a reszta sama się ułoży 😉

Skomentuj

