pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wysokie wymagania

Dodaj komentarz

Nie znam nikogo, kto miałby wysokie wymagania wobec życia i dostał mało. Nikogo !!! Kiedy się ustala wysokie standardy i tego przestrzega, wtedy pojawia  się jakość.

JAKOŚĆ a nie JAKOŚ ! To zasadnicza różnica. Dlaczego się mam godzić na półśrodki ? Na częściowe zadowolenie ? Dlaczego nie umieścić siebie w gronie zwycięzców, tych którzy chodzą w chwale ? Tych którzy są w cudownych związkach, tych żyjących w dostatku i wykonujących zawód swoich marzeń lub swoją pasję życia ? Dlaczego nie stanąć z tymi co świętują na szczycie ?

Dlaczego godzić się na mniej niż oczekuję ? Nie ma powodu. To tylko kwestia oczekiwań. Standardów.

Nie znam nikogo kto miał niskie wymagania i osiągnął wiele w życiu. Mało oczekujesz i mało dostajesz. Nie gódź się na mniej. Może w oczy spogląda Ci samotność ale nie gódź się na byle jaki związek, aby tylko z kimś być. Książę już jedzie.

Nie gódź się na towarzystwo pseudo-przyjaciół, jeśli Ci ludzie nie chcą Twojego dobra to nimi nie są. 

Gdy szukałam mieszkania do wynajęcia, miałam w głowie wizję tego co ma w nim być i jak to ma wyglądać. Nie godziłam się na mniej i dziś dzięki temu mam takie mieszkanko, które spełniło moje wymagania i wykroczyło poza nie daleko, daleko więcej.

Oczekuj wiele, dawaj wiele, wymagaj wiele. Nie zadowalaj się namiastką.

Nigdy nie stój, jak możesz siedzieć.

Nigdy nie siedź, jak możesz leżeć.

Nigdy nie leż, jak możesz tańczyć !

Obrazek

Skomentuj

