pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Psy szczekają, karawana jedzie dalej

Dodaj komentarz

To sobie powtarzać będę ilekroć tylko usłyszę jakieś durne plotki na mój temat. Cóż osobowość mam ciekawą, niejednoznaczną, mylącą, patchworkową. Jestem wielowątkowa, jak cały ten blog, życie też mam niezwykła, a wiele osób nie. I oni szczekają. Ale to dobrze ! Fajnie jest być osobą której inni zazdroszczą. Codziennie pokazuję sama sobie że można żyć inaczej. A ludzie którzy patrzą i żyją schematami tego nie ogarniają. Ale niech szczekają a moja karawana życia będzie jechać dalej. I dobrze się bawić ! Celem życia jest być szczęśliwym. Amen
138497_wielblady-karawana
Wczoraj miałam pełen wyzwań dzień ale pokazałam sobie że można i w taki dzień być pozytywną . To mój cel ! Być pozytywną, tak dokładnie to szczęśliwą, tyle że szczęścia nie można zmierzyć, a bycie pozytywnym tak, przynajmniej łatwiej jest.
Mi chodzi o bycie pozytywną zawsze. Nie tylko czasami. Mówisz że to nie możliwe ? To ja Ci udowodnię ! 

Einstein powiedział moje motto życiowe: „Wszyscy mówią że czegoś nie da się zrobić, aż nagle pojawia się ten, który nie wie, że się nie da i on właśnie to robi”. Genialne słowa doprawdy !!!

Moja mantra od paru dni: Jestem pozytywna ! Cel i marzenie w jednym. Mierzalne, ambitne, konkretne, osadzone w czasie.

 

Kocham życie

Skomentuj

