pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kocham luksus

Dodaj komentarz

To jest wielka miłość w moim życiu, od pierwszego wejrzenia. Już jako dziecko przeglądałam katalogi modowe i wiedziałam co mnie kręci, potem były wille gwiazd i podróże zagraniczne. Umiłowanie do znanych marek mi zostało, chociaż jeszcze nie stać mnie na Dolce&Gabbana, uwielbiam najlepsze produkty w danej klasie. A jako nastolatka kampanie reklamowe D&G znałam na pamięć i potrafiłam wymienić chronologicznie. To nie jest reklama a raczej już sztuka, kampanie z 2007 były najlepsze, pamiętne w branży. Tylko popatrz, czy to da się zapomnieć ? 

 

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Te powyżej to jedne z moich ulubionych kampanii reklamowych ever, mały wycinek oczywiście.

Teraz działam na trochę bardziej okrojonym budżecie i uczę się oszczędzać ale mimo wszystko lubię od czasu zaszaleć i kupić coś z najwyższej półki. Czasem chodzi o kosmetyk, czasem o jakieś jedzonko. Nawet jeśli oszczędzasz, spraw sobie czasem jakiś mały prezent i kup coś lepszego.

To pomaga przełamać tradycyjny polski schemat typu: „nie stać mnie na to”. Ilekroć to sobie powtarzasz, tym gorzej Ci się wiedzie. Nawet jeśli mówisz o faktach-to skondensowane Prawo Przyciągania. Esencja. Trzeba wyjść poza to co widać i myśleć o tym czego się pragnie, tu tkwi haczyk. Widzieć tak jakby to było już teraz.

A jak wciąż powtarzasz : „nie stać mnie” to nigdy Cię stać nie będzie. Zakup czegoś lepszego wysyła sygnał do Wszechświata że kochasz dobrobyt i obfitość i że na to zasługujesz a nie tylko „stara bida” wciąż. Zainwestować trzeba.

Im bardziej zawsze drobiazgowo oszczędzam, tym mniej mam, kasy zaczyna ubywać, nowe wydatki wciąż się pojawiają i rosną. Kiedy jednak zdecyduję się sobie pozwolić na coś pięknego, wtedy jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki pojawia się coś co zmienia całkiem sytuację. Sprawdzone setki razy. Życiem trzeba się cieszyć, delektować je, smakować. 

Myśleć o przyszłości jak najbardziej należy ale też nie zapominać o tym że życie jest dziś i że szczypta luksusu może je doprawić.

Skomentuj

