pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zapach przyciągania…

Dodaj komentarz

Ta notka jest bardzo osobista, porusza bardzo ważną kwestię i pociągającą dla mnie…Niewiele rzeczy jest w stanie tak zająć moja uwagę tak mocno jak zapach wyjątkowych perfum na świeżej skórze, to dotyczy zarówno kobiet jak i mężczyzn. Kiedy idę ulicą, błądząc we własnych myślach i nagle poczuję że wpadam w mgiełkę cudownego zapachu, przystaje na moment a eksplozja doznań mnie powala…Jeśli mam z danym zapachem jakieś wspomnienia to ożywają one i cała scena jest znów realna jakby miało to miejsce teraz. Natomiast gdy ten zapach nie jest mi znany i mnie zachwyci to w głowie odbywa się tornado i huragan !!!  To jest jak film, jak najdoskonalszy teledysk, od razu widzę przed oczami idealna sytuacje pasująca do danego zapachu, scenerie, osoby. Przewijają się sceny, rozgrywają scenariusze i przez ten krótki moment oszołomienia zapachem, nic się nie liczy. Jestem całkowicie tu i teraz.

Jestem poszukiwaczką zniewalających zapachów, którymi można upajać się…

Poniżej kilka zapachów i ich kampanii reklamowych które kocham.

Obrazek

Obrazek

Te zdjęcia powyżej kojarzą mi się z zapachem Dior Addict, coś magicznego !

Obrazek

Ten zapach jest niby męski ale kocham go i jestem jego wierna fanką.

Obrazek

Kolejny męski zapach przy którym odpływam do innego świata.

Obrazek

Przyznam że jest więcej obłędnych zapachów męskich, niż damskich, może chodzi o intensywność nut i właśnie uwielbiam to !!!

P.S. Ważne żeby nie przesadzić bo mgiełka perfum otaczająca osobę jest nieziemska, natomiast duszące opary działają odwrotnie. Be aware !

Skomentuj

