pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jak stałam się pozytywną osobą ?

Dodaj komentarz

Przypuśćmy taką sytuację: jest źle, wszystko układa się nie tak i to w kilku sferach życia. Masz dość. Chcesz zmiany, desperacko chcesz zmiany. Też tak miałam. I wtedy wpadły mi w ręce książki o Prawie Przyciągania. Prawie każda mówiła że trzeba zacząć od wdzięczności. Złość we mnie płonęła bo JAK TU DO LICHA CIĘŻKIEGO BYĆ WDZIĘCZNĄ !? Pomogło jak przeczytałam o bezdomności Joe’a Vitale’ego, guru Prawa Przyciągania, współautora Sekretu, milionera; on w tej bezdomności musiał znaleźć coś za co jest wdzięczny…

Uuuuuu….grubsza sprawa. Dał radę chłopak, też był wściekły ale tak siedząc nad notesem, gdy chciał to listę wdzięczności zapełnić, spojrzał na ołówek który trzymał w dłoni i zaczął od niego. Ołówek. Tylko ołówek. Poczuł wdzięczność za niego. Potem pomyślał o zdrowiu (może pomyślisz że to banał, ale jedz do szpitala i popytaj ludzi za co by oddali majątki) i pojawiać się zaczęły inne rzeczy.

Tak samo zaczęłam ja. Zapisałam za co jestem wdzięczna, powoli zaczęły mi przychodzić do głowy jakieś rzeczy. Podziękowałam w duchu za to wszystko, bo bez tego byłoby przecież dużo gorzej. I ta wdzięczność zaczęła wypływać, nowa, pozytywna Energia się zaiskrzyła. Lekki przebłysk, ale to już coś. I tak małymi kroczkami, poprzez wdzięczność, z dnia na dzień zaczynało przybywać rzeczy, spraw i osób za które byłam wdzięczna.

Jest w Biblii taka zagadka, ludzie to czytają i nie potrafią zrozumieć, oburzają się nawet, jest napisane tak: „Każdemu bowiem, kto ma, będzie dodane, tak że nadmiar mieć będzie. Temu zaś, kto nie ma, zabiorą nawet to, co ma.” Ludzie czytając myślą : Nawet w Biblii nie ma sprawiedliwości. A w tym wersecie zagubionym bądź celowo pominiętym słowem jest WDZIĘCZNOŚĆ. I teraz to ma sens: Każdemu kto ma wdzięczność (jest wdzięczny), będzie dodane, tak że nadmiar mieć będzie. Temu zaś, kto nie ma wdzięczności (kto nie jest wdzięczny), zabiorą nawet to, co ma. 

Następnym krokiem była odpowiedzialność. To czemu poświęcasz myśli i uwagę się materializuje. Myślisz o długach, masz długi. Myślisz więcej o długach ? Masz jeszcze większe długi. Myślisz o samotności ? Jesteś jeszcze bardziej samotny/a. Zrozumiałam że myślałam wciąż o tym czego nie mam, co jest źle, co powinno być inaczej i wzięłam odpowiedzialność za to.  SAMA TO PRZYCIĄGNĘŁAM. 

A skoro sama przyciągnęłam to mogę też zmienić !

ciąg dalszy nastąpi…

Obrazek

Skomentuj

