pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zagubiony ” Sekret „

2 Komentarze

Kiedyś coś dobrze umiałam, sprawiało mi to przyjemność, dziką przyjemność, ludzi porywało to gdy o tym mówiłam, porywały „cuda” jakie się działy za sprawą „tego”.
Poświęcałam temu czemuś każdą wolną chwilę i każdą wolną myśl. Co się stało ?
Zwątpiłam. Jak święty Piotr idący za Jezusem po jeziorze, po prostu zwątpiłam.
Zaczęło się od jednej myśli, potem przyszła kolejna, potem ktoś kto to wyśmiał. I zapomniałam o wszystkich
tych cudach, które widziałam, które TWORZYŁAM.
Stałam się normalna.
Narzekająca.
Przyjmująca świat taki jakim jest.
Sfrustrowana.
Zmęczona.
Zaganiana.
Nieszczęśliwa.

To czym się zajmowałam wydało mi się być dziecinne, infantylne, bajkowe. A ja chciałam być poważna, stonowana i normalna. Nie byłam.
Wczoraj przyszło przebudzenie, epifania.
Pora wrócić do mojej pasji.
Do Prawa Przyciągania (popularna książka „Sekret” jest lekkim wprowadzeniem do tego zagadnienia).
Do metafizyki.
Do fizyki kwantowej w życiu codziennym.
Do przyciągania rzeczy, ludzi, pieniędzy.
Do kreowania świata takiego jaki chcę by był.
Do kreowania mojego świata.

Znam te sprawy, robiłam to, przyciągałam pieniądze, ludzi, sytuacje, zjawiska takie jak tęcze i deszcz. To był mój świat, i teraz do tego wracam.
Do kreacji mojego świata.
MYŚLI naprawdę się materializują. To na czym się koncentrujemy-rośnie, zwiększa się. Tym jest Prawo Przyciągania.
Wierzę że możemy tworzyć swoje życie a nie reagować na to co się przydarza.
Wierzę w magię !
Prawo-Przyciągania-a-umysł-podświadomy

2 thoughts on “Zagubiony ” Sekret „

  1. Wreszcie notka na temat Prawa Przyciągania 🙂

Skomentuj

