pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Wychodzę z więzienia !

Dodaj komentarz

To będzie wielka ucieczka. Z więzienia do którego sama się wtrąciłam. Tak długo udawałam kogoś kim nie jestem że z ledwością udaje mi się przekopać do archiwum mojej osobowości.

Mam wadę – nienawidzę  kłótni. Dziwisz się że nazwałam to wadą ? Uwierz mi, w moim przypadku to wada. Dla świętego spokoju potrafię zgodzić się na wiele rzeczy, aby nie było kłótni zrezygnować z wielu rzeczy dla mnie ważnych.

Po co ? By być lubianą, by być akceptowaną.

Jak jest ? Do niczego. Nikogo tą biernością i uległością nie zadowalam a jestem NIESZCZĘŚLIWA gdy tylko robię coś na co nie mam ochoty.Tak jak mówi Bill Cosby : ” jak odnieść porażkę ? starać się wszystkich zadowolić !”

I zaczynam nowy eksperyment w życiu: poza sprawami zawodowymi, mam zamiar nie zmuszać się do niczego, robić to na co mam ochotę ! (Oczywiście będąc uprzejmą i nie będąc okrutną).

Mam zamiar nie zmuszać się do niczego !

Mam zamiar żyć na nowo, żyć szczęśliwie !

A jeśli ktoś się obrazi że odmówię jakiejś propozycji ? Prawdziwy przyjaciel nie obrazi się, a sztuczni znajomi którzy są ze mną dla jakiejś korzyści, po cóż mi są ? A skoro przez tyle żadne cuda się nie wydarzyły na drodze uległości i biernego podporządkowania się  to znaczy że pora zmienić drogę, którą idę. Wychodzę na wolność !

Od dziś żyję dla siebie, przestaję odgrywać rolę statysty we własnym filmie. Amen
nowa ja 3

Skomentuj

