pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Prawda nas wyzwoli

Dodaj komentarz

Znów cytuje, tym razem Jezus. To on to powiedział a ja koła odkrywać na nowo nie będę. Zawsze kiedy kłamałam w życiu, nawet gdy w danym momencie „przekręt” przeszedł to czułam jak coś tracę, jakby cząstka mnie odpadła. Nie urosła jak było z Pinokiem, ale odpadała.

Zawsze. Mam wymagającą mamę, która zawsze miała wizję tego jak powinno moje życie wyglądać a ja się buntowałam. Ale po cichu. byłam cichym buntownikiem. Zakłamanym buntownikiem. W sercu czułam sprzeciw, a na zewnątrz potakiwałam. Kocham moją mamę i tu muszę wyznać że była prawdopodobnie najbardziej okłamywaną osobą na ziemi. I przez całe lata się udawało. Przekręty przechodziły. Do czasu….Po 19 i pół roku mojego życia nie wytrzymałam i wyznałam jej prawdę, że mam zupełnie inne poglądy niż ona, że udawałam, że tak naprawdę mnie nie zna.

Co mama przeżyła ? Szok ! Trochę tak w „The Truman Show”. Cała jej rzeczywistość była udawana. Dlaczego kłamałam ? Bo nie chciałam awantur, kłótni, chciałam spokoju. W tamtym momencie. Nie myślałam długoterminowo, że przecież nie będę udawać całe życie. Żyłam chwilą….bez spojrzenia w przyszłość.

Teraz już wiem że trzeba żyć w prawdzie, bo każde kłamstwo to część naszego ducha która odpada i potem robimy się bardzo mali bo niewiele zostaje. Dlatego nie dotrzymujemy danych sobie obietnic. Nie przez słabą wolę, dlatego że nie wierzymy sobie samym…

Obrazek

Skomentuj

