pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Biała limuzyna

Dodaj komentarz

Dziś w ta deszczową i pochmurną pogodę stałam na przystanku autobusowym, badając sama swoje wierzenia. Czy aby na pewno cele można zrealizować, czy naprawdę jeśli się będzie czegoś pragnąć z całego serca to się zdobędzie ? Czy mogę spełnić swoje marzenia ? Wiele pytań mnie nachodziło.

To nie zwątpienie ale raczej analiza. Trwając w przemyśleniach czy marzenia można spełnić, ujrzałam coś co odbieram jako znak od Boga, koło przystanku autobusowego przejechała biała limuzyna Lincoln. To 2 raz w życiu gdy widziałam limuzynę w Legnicy, czyli moim rodzinnym mieście, w ten pierwszy raz nawet nią jechałam, ale to innym razem. Umówmy się, kocham moje miasto ale Cannes to to nie jest…

To był znak ! Czyli odpowiedz na moje pytania brzmi: można. Dzięki Bogu !

Obrazek

 

Skomentuj

