pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jestem Wielka

Dodaj komentarz

Skończyłam dziś czytać pewną książkę „Opanuj swój głos wewnętrzny” Blair’a Singer’a. Szerzej o książce opowiem innym razem ale jest tam sposób by zacząć wierzyć w siebie i baaaardzo mi się spodobał. Przeprowadzę go tutaj. Pomysł pochodzi od Roberta Kiosakiego. 

Chodzi o przechwałki. Tak dobrze czytasz. Nastrój zmienia się natychmiast po przeprowadzeniu tego ćwiczenia. Przechwalaj się w głowie, na papierze, bądź ludziom (najlepiej uprzedź co będziesz robić bo pomyślą że coś nie takz Tobą). Przechwalaj się, ubarwiaj, przekłamuj fakty. PRZEZ CAŁĄ MINUTĘ.

Patrz na to:

„Jestem tak śliczna że przy lustrze brakuje mi słów, podziwiam każdy cal mojego ciała i twarzy. Kiedy wychodzę z domu, cały świat patrzy z zachwytem i paparazzi robią setki zdjęć gdy wsiadam do mojego Lexusa. Jestem najbardziej znanym i wpływowym blogerem w Polsce i na świecie. Każdy mi zazdrości szczęścia, talentu i odwagi. Ludziom miękną kolana gdy mnie widzą, miliony fanów codziennie czyta moje teksty biorąc pod uwagę moje zdanie w codziennym życiu .Rządzę światem, znam sławy i razem z nimi uczestniczę w wielu wydarzeniach: a to Tomorrowland z Dj-ami, a to weekend z Paris Hilton w jej rezydencji, obiad z Beyonce i Jay-Z ,następnie tydzień mody z Carą Delavigne i Rihanną. Światowe życie. Moje zdanie liczy się również wśród poważanych autorów książek, zapraszana jestem wszędzie i wybieram same „perełki”. Za moją przyczyną wiele ludzi zmieniło swoje życie i są szczęśliwi. Jestem idealną przyjaciółką i wszyscy chcą należeć do mojego świata. Pomagam innym ludziom, zmieniam świat na lepszy. Mam charyzmę jak Oprah Winfrey. Jestem Wielka. „

Obrazek

 

Skomentuj

