pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Widzę martwych ludzi

Dodaj komentarz

Parę razy dziennie, nawet z zegarmistrzowską precyzją widzę martwych ludzi, często się ich boję, czasem zabijają moją radość życia i niezniszczalnego ducha próbują stłamsić, bywa ciężko, chcą zrobić mnie martwą, zastraszyć chmurą negatywnej energii ale wtedy wypowiadam zaklęcie: Shhhh I see dead people! I pomaga.
Kim oni są?  Czego chcą? 
Martwi ludzie to Ci którzy wylewają na mnie strumienie jadu i krytyki, cokolwiek zrobię, nigdy nie pochwalą za nic i jakże często żywią się moją energią. Martwi ludzie myślą że idzie sie do szkoły, robi studia, znajduje pracę a potem tyra, w między czasie mąż lub żona i po paru latach do piachu…W między czasie, i to świadczy o ich martwocie plotkują i krytykują tego kto ma jeszcze iskrę życia. Jak zombie chcą Cię zamieniać w swoich….No-life’y. Ale ja wiem że oni są martwi a ja na przekór będę żyć. Żyć.

image

Skomentuj

