pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Leczę się ze starości

Dodaj komentarz

Brzmi paradoksalnie prawda ? 26 i pół latka leczy się ze starości ? A jednak. Pewna osoba z mojego grona, nie da rady ukryć że chodzi o osobę jedna z najbliższych chciała mnie zachęcić do bycia mądrą i dojrzałą dziewczynką i przesadziła….kiedy wpadała w gniew bo popełniłam jakiś błąd słyszałam : „Taka stara klępa i tak się zachowuje ! „, to by nie było aż takie złe tylko ja wtedy miałam 13, 16, 18 lat. Często powodem tez było to że lepiej dogaduję się z osobami dużo ode mnie młodszymi, ta osoba chciała w ten sposób mnie wyciągnąć z „przedszkola” można by powiedzieć…
Tyle razy słyszałam że jestem stara i stara i stara i stara że mając prawie 27 lat czuję się często jak dinozaur !!! Mimo iż moje przyjaciółki mają 29, 37 i 41 lat to ja jestem z nich najstarsza !!!
Łapię się na myśleniu że życie mam już za sobą i to jest moja najszczersza spowiedź jaką odbyłam w życiu.
Jednak postanowiłam się nie poddać ! Skoro powtarzanie komunikatu że jestem stara setki razy uczyniło że mnie staruszkę (często czuję się jak babcia, która uciekła swoim opiekunom z domu spokojnej starości), to muszę powtórzyć milion razy komunikat że jestem młoda, że życie dopiero przede mną i że będzie pięknie !
IMG_20140420_194301

Skomentuj

