pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Nie wolno Ci nie wierzyć w siebie

Dodaj komentarz

Każda porażka i dramat w moim życiu ma jedno tylko źródło, w Twoim też tak jest. Jakąkolwiek porażkę i klęskę nie zaliczyłaś/zaliczyłeś powód jest jeden-niska samoocena i niewiara w siebie. Stokroć lepiej jest zacząć jakiś projekt, jakiś cel i zbyt mocno wierzyć w siebie i jego powodzenie, niż nie wierzyć i nic nie zacząć, nie wykonać kroku.

Przez wiele lat nie wykonałam żadnego kroku i trwałam w moim nieszczęśliwym życiu, czekając na cud. Cud nastąpił w postaci kopa, a raczej całej serii, która zmusiła mnie do podjęcia pewnych zmian. Czytałam i czytałam i modliłam się o odwagę i zaczęłam zmieniać moje życie. Ale niewiara w siebie znów się odezwała, znów zabrała cały entuzjazm i sprowadziła do parteru a nawet piwnicy…i było tak kilkanaście razy. 

Teraz już wiem że trzeba wierzyć w siebie, choćby nikt inny nie wierzył. Trzeba zacząć działać. Wykonać jedną rzecz dobrze i cieszyć się tym sukcesem, to może być jeden trening, jeden zdrowy obiad, jedna trudna i leżąca na sercu rozmowa, jedna książka, którą przeczytasz i zastosujesz. Odnieś sukces w jednej rzeczy, na jednym polu, świętuj zwycięstwo, pokaż sobie że można, że potrafisz ! Pamiętaj tę chwilę bo będziesz się do niej wielokrotnie odwoływać. Jeden sukces ! A potem kolejne. Buduj wiarę w siebie. Powtarzaj sobie : Dam radę ! Dam radę ! Nie przestawaj.

Nie wolno Ci nie wierzyć w siebie !

Obrazek

Skomentuj

