pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Dwa słowa dla których żyję

Dodaj komentarz

Zawsze kiedy je słyszę mam mentalnie lub fizycznie łzy w oczach, są one moją główną motywacją, takie ustalenia mam z Moniką z coachingu https://www.facebook.com/pages/MS-Coaching/528146827303045?fref=ts , one sprawiają że chce mi się żyć żyć i wstawać rano, za te dwie rzeczy dziękuję Bogu najżarliwiej w każdej modlitwie i proszę by było tego więcej i więcej. Gdybyś się postarał lub postarała zgłębić potęgę tych dwóch słów przez parę dni nawet to i tak będzie to tylko nieudolne echo znaczenia jakie ma dla mnie…

Nie zrozum mnie źle, skup się na tym czym te słowa są a nie dodawaj jakiś dziwnych interpretacji. Pora podzielić się tymi słowami, na których dźwięk zgina się moje kolano, słowami, które są święte dla mnie. Oto one:

WOLNOŚĆ i NIEZALEŻNOŚĆ

Kocham ich brzmienie, każdą w nich literkę i działają na mnie terapeutycznie. Mogą być synonimem na dobrą sprawę. Kiedy jestem wolna to znaczy że nie zależę od nikogo. Nie są zaprzeczeniem miłości !!! Są jej główną cechą. Można i należy być wolnym kochając, bo tylko wtedy jest to miłość prawdziwa, nie wymuszona. Trzeba być wolnym w możliwości bycia sobą.

Niektórzy się dziwią że wydaję pół pensji na wynajem mieszkania ale dla mnie to oczywiste. Nie żałuję ani jednej złotówki na ten cel wydanej. Ani jednej. Życie tak naprawdę zaczyna się kiedy mieszkasz samodzielnie. Kiedy należysz do siebie. Oto moje korzyści z mieszkania samodzielnie:

  1. Nikomu nie muszę się tłumaczyć.
  2. Mogę przychodzić i wychodzić kiedy chcę.
  3. Mogę ćwiczyć, czytać słuchać muzyki kiedy ja chcę.
  4. Mam swój własny raj.
  5. Mogę zapraszać przyjaciół do tego raju.

Tak wiem, myślisz że to egoistyczne, myśl tak dalej, bo ja tak nie uważam.

Nie osiągnęłam jeszcze takiej niezależności jaką bym chciała, ale to jest właśnie mój cel który zrealizuję.

Czytałeś/czytałaś mój post : „Jak spiepszyć sobie życie ?” (błąd jest celowy) https://vixalife.wordpress.com/2014/04/30/jak-spiepszyc-sobie-zycie-x-przykazan/ ? Teraz rozumiesz mój punkt pierwszy. Bycie zależnym od kogokolwiek i czegokolwiek jest podstawą każdego nieszczęścia w życiu.

Czym jest sukces dla mnie ? Christopher Morley powiedział :”  Jest tylko jeden sukces-możliwość spędzania życia po swojemu”

Amen.

Obrazek

 

 

Skomentuj

