pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

O tym jak spadłam na dno….

Dodaj komentarz

Jak to się stało że zrozumiałam że byłam gruba ? Ciekawa historia. Wybrałam się z przyjaciółką na zakupy, wielka wyprzedaż -ciuchy po 20 zł za sztukę w MEGA !!! Wbiegłam, zaczęłam się rozglądać żwawo po terenie i instynkt łowcy się obudził we mnie. Moja przyjaciółka Madzia, w zaawansowanej ciąży raczej asystowała i trzymała wieszaki. Wiedząc że „chudzinką nie byłam” sięgałam po rozmiary L, upolowałam 10 sztuk, po walce o miejsce w przymierzalni, zaczęłam mierzyć łup…..

1.Szok pierwszy…..zobaczyłam się całą w lustrze….dramat. W wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu nie było dużego lustra pokazującego całą sylwetkę, więc Anusia futrowała w siebie ogromne ilości jadła, zupełnie nieświadoma narastającego problemu (dosłownie i bez przenośni).

2. Szok drugi……z 10 sztuk odzieży w rozmiarze L pasowały tylko 2………………(bez komentarza) a i te dwie sztuki z niemałym trudem.

3. Szok trzeci…….u przyjaciółki Sylwii weszłam na wagę………75 kg przy wzroście 168 cm…..

To było moje dno ! Jako ciekawostkę podam że moja ciężarna wówczas Madzia ważyła w 8 miesiącu ciąży 59 kg przy wzroście 170 cm…..

Tak zaczęła się moja przygoda z ćwiczeniami, zdrowym odżywianiem się i kochaniem samej siebie. O tym czy mi się udało więcej w  następnych notkach.
By otrzymywac powiadomienia o owych tekstach kliknij LUBIE TO https://www.facebook.com/vixalifewordpress#

Obrazek

Obrazek

 

Skomentuj

