pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jak stałam się szczęściarą

2 komentarze

Z totalnego pechowca, podporządkowanego innym, zwłaszcza jednej osobie, stałam się dziewczyna która ma nieustanne szczęście i wychodzi cało z każdej opresji. Chcecie wiedzieć jak to się stało?
„Kłamstwo tysiąc razy powtórzone staje się prawdą”-gdzieś to usłyszałam i zapadło mi w pamięć. I postanowiłam to wykorzystać. Jakoś w tym samym czasie w gazecie widząc zapowiedź książki „Kod Szczęścia” Richard’a Wiesmana postanowiłam ją zakupić. Przy kasie usłyszałam cenę 9,90 zł, a z tyłu wyraźnie wybita była cena 27 zł, dodam że książka ta była nowością, a nie przeleżalym towarem. Pomyślałam że to dobry omen i tak było. Zrozumiałam z niej ze szczęście ma ten kto w swoje szczęście wierzy i jest na nie przygotowany. Dodatkowo powtarzałam sobie wciąż i bez końca: Mam szczęście, jestem szczęściarą itd. Fakt, ze brzmiało to jak kłamstwo na początku, bo pechowcem byłam strasznym, ale pomogło! Kłamstwo powtórzone tysiąc razy stało się prawdą. Nie działo się to może w mgnieniu oka, ale na mojej drodze dostrzegłam szanse, okazje, zmieniło się moje nastawienie do ludzi, siebie i świata. Książka ta ma już 3 edycję w Polsce i jest genialna. 4 prawa szczęścia, które są tak proste że aż oczywiste, zmieniły moje życie i tak to się zaczęło, reszta to już historia…
Daj lajka na https://www.facebook.com/vixalifewordpress# a będziesz na bieżąco 😉

image

2 thoughts on “Jak stałam się szczęściarą

  1. jakie książki warto przeczytać aby zmienić sposób patrzenia na zycie? chodzi mi o konkretne tytuły, pozdrawiam! 🙂

    • Przede wszystkim proszę się nie nastawiać że to książka coś zmieni, całe lata tak myślałam, od książek się uzależniając wręcz, co smutek to książka. Ja na początek polecam „Obudź w sobie olbrzyma” Anthony’ego Robbinsa i wyżej wymieniony „Kod Szczęścia” Richard’a Wiesmana. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

