pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Uwaga palacze!

Dodaj komentarz

Po tym tekście zapłonie Wasz gniew. Ale to mój blog i będę autentyczna i wygłosze moje zdanie na ten temat. Nie rozumiem zjawiska palenia papierosów. Nigdy nie rozumiałam i nie zrozumiem. Po co wsadzać do ust takie paskudztwo które jest drogie, śmierdzi i jest szkodliwe??? 
Nie ma z tego żadnego ale to żadnego pożytku ani korzyści.
Aż mnie nerwy ponoszą na samą myśl o tym. Tu walnę moje przeciw, jeśli ktoś ma jakieś za to niech pisze w komentarzach. Zapraszam. Zastrzegam że nie uda Wam się mnie przekonać ale wysłuchać mogę.
1. Palenie kosztuje. Nie mało. Usiądź i przelicz realne koszty teraz plus koszty leczenia później plus kremy nawilżające, które będą miały za zadanie zatuszować to ze palisz.
2. Palenie zwyczajnie śmierdzi!!! Miałam w liceum takie dwie koleżanki, siedziałam koło nich na Przysposobieniu Obronnym i wciąż chciałam podejść do nauczyciela z prośbą o maskę przeciwgazową. Dziewczyny nie dość że paliły to jeszcze zagryzały to gumą do żucia. Efekt-nie dało się z nimi rozmawiać, naprawdę niewiele palaczy NIE ŚMIERDZI (wśród nich jest moja przyjaciółka Madzia, ale to raczej wyjątek)
3. Palenie szkodzi. Nie od razu oczywiście i to powoduje że ludzie za tochwytają. Skutki nie są natychmiastowe, ale są! 
4. Palenie jest niemodne i passe. W świecie ekologii i zdrowego żywienia, w świecie sportu i dbania o siebie na papierosy nie ma miejsca. Amen.
5. Nie wygląda to dobrze. U nikogo. Nie dodaje splendoru ani nie jest sexy.
6. Przyspiesza starzenie. U dziewczyn koło 20-stki już idzie rozpoznać kto pali po wysuszonej i zmienionej cerze. Taka prawda.                                                        7. O zębach i paznokciach nie wspomnę.
8. Paląc jesteś uzależniona/y od czegoś. Samo to jest przerażające i dramatyczne. Ten fakt uzależnienia…
Nie pisze tego by się wyżyć na kimś ale by komuś otworzyć oczy na to ze lepiej tą kasę zainwestować w siebie-pozytywnie.
https://www.facebook.com/vixalifewordpress#

image

Skomentuj

