pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Może jedziesz na wciśniętym hamulcu ?

Dodaj komentarz

Wciąż miałam do siebie pretensje, wciąż byłam krytyczna, wykorzystywałam każdy moment żeby samej sobie dogryźć a nie byłam świadoma jednej rzeczy. Jadę na wciśniętym hamulcu ! Ciągłe obwinianie się o brak sukcesów, porażki, nie zrealizowane cele, zadania, brak energii i motywacji były wynikiem wciśniętego hamulca. Moim hamulcem były wampiry energetyczne w moim otoczeniu. Dziś to do mnie dotarło. Jeśli Ty tez masz ludzi którzy wciąż sprawiają że czujesz się słaba/słaby, odarty/a z marzeń to może pora coś z tym zrobić ? Sytuacja się komplikuje jeśli wampirem jest ktoś z Twojego najbliższego otoczenia jak mąż, chłopak, matka, syn, teściowa. Nie wolno zostawić tej sprawy niezałatwionej. To Twój hamulec właśnie. Możesz mieć najlepszą i najpiękniejszą furę a na wciśniętym hamulcu nigdzie nie dojedziesz….

Obrazek

W kwestii wampirów energetycznych będę pisać jeszcze nieco szerzej bo to bardzo ważna sprawa, tylko ludzie nie są świadomi tego wpływu i obwiniają tylko siebie. Ja oczywiście jestem zwolenniczką wzięcia na siebie PEŁNEJ odpowiedzialności za swoje życie i do tego właśnie należy rozpracowywanie stojących na drodze przeszkód i znalezienie sposobów by sobie z tym radzić.

 

Ja nie piszę tego by Tobie i sobie powiedzieć że skoro masz wampira w swoim gronie to już kaplica, nic nie da się zrobić. DA SIĘ ! I chcę nauczyć się tego by żyć i nie tracić cennej życiowej energii na zmagania tylko znaleźć rozwiązanie.

To jest wzięcie odpowiedzialności. Przeszkody są i będą ale trzeba znaleźć sposób na znalezienie drogi.

https://www.facebook.com/vixalifewordpress#

Skomentuj

