pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Czy motywacja tak naprawdę istnieje ?

Dodaj komentarz

Jakiś czas temu zmagałam się z tym pytaniem. Znalazłam odpowiedź. I sądzę że takie coś nie istnieje. Wiem, przełomowe zdanie, ale tak samo myśli Hal Urban w swojej książce „20 najważniejszych lekcji życiowych prawd”. Są książki motywacyjne, zdjęcia,które Wam dorzucam pod postami tu i na fejsie, ale żeby cokolwiek zrobić TRWALE potrzebny jest MOTYW .To jest klucz do sukcesu. A on jest indywidualny i osobisty. Gdy jest zbyt słaby to można go wzmocnić. Moje zmagania z odchudzaniem było tak bardzo zmienne bo kierowałam się zewnętrzną i NIE MOJĄ motywacją. Chciałam schudnąć dla chłopaka, żeby pokazać koleżankom że potrafię, żeby się zmieścić w te spodnie i móc je samodzielnie zdjąć bez rozcinania tkaniny 😉 ale to nie był prawdziwy motyw. To nie było mocne, to nie jest silne. To było na chwilę i chwilę potrafiłam być szczuplejsza a potem wracałam do dawnych rozmiarów. Bo umówmy się to nie jest kwestia wiedzy. Bo wiedzę można zdobyć w każdej chwili mając Internet na podorędziu. My wiemy co trzeba robić, żeby schudnąć, oszczędzać kasę, itd. Tu brakuje MOTYWU który nas kieruje do tego.

Poza tym proszę pamiętaj że aby motywacja działała musiałabyś/musiałbyś stale mieć kogoś przy sobie który by podpowiadał: rób to, tego nie rób, tego nie jedz, zjedz tamto itd. Nierealna sprawa. A ile to razy przyjaciółka mówiła mi: nie jedz chipsów, a ja na to : ale tak mi się chce, miałam taki trudny dzień za sobą, chyba mi się coś należy. I wybierałam niewłaściwie mimo że motywacja była w postaci mojej szczupłej jak modelka przyjaciółki Madzi. Motywacja była ale motywu już nie….

A teraz ? Teraz chcę być piękna dla samej siebie, stanąć codziennie przed lustrem i powiedzieć WOW, chcę być zdrowa i wysportowana a nie kasłak jakiś, móc się tu na blogu pochwalić własnym sukcesem, wysiłkiem który może zachęci Ciebie to stworzenia własnego MOTYWU !

Obrazek

Skomentuj

