pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Dlaczego lepiej nie mieć telewiora ?

Dodaj komentarz

Wciąż mnie zastanawia czemu ludzi szokuje wieść że nie mam telewizora, (tzn de facto stoi jakiś ale bez dekodera i anteny więc nie odbiera żadnych kanałów)

. Oto moje powody dla których go nie mam i mieć nie będę :

1.Telewizor to toksyczna bestia, generalnie służy do sterowania ludźmi. Pogadaj ze starszymi osobami a zobaczysz jaki ogromny wpływ na poczucie braku bezpieczeństwa ma to pudło. Ostrzegać to jedno, a sączyć nieustanne poczucie zagrożenia to drugie.

2.Telewizor a zwłaszcza wiadomości są strasznie negatywne. Kryzys, kradzieże, gwałty, morderstwa, wymuszenia itd, niekończąca się fala negatywizmu, wyolbrzymionego przez media by utrzymać panujący wyścig szczurów. A jak już słyszę o kryzysie i przyszłym braku emerytur  to brakuje tylko hasła: idźcie się powiesić dziś, póki jest sznur bo i jego zabraknie…..no proszę Was.

3. Tandetne programy ogłupiają społeczeństwo, zwłaszcza młodzież prezentując tak pozbawione wartości i celów życie że to jest dramat. Oni myślą że w życiu naprawdę chodzi tylko o zaliczanie panienek na dyskotekach !

4. Jest totalnym pożeraczem czasu, jak się czyta ile LAT przeciętny widz spędza przed TV to ja podziękuję, mam inne cele.

5. Uczy bierności i zabija aktywność, ja sama kiedyś naprawdę myślałam że bieg po kanapki do lodówki w czasie przerw na reklamę to sport i dawka ruchu …

6. Sprawia że wolisz oglądać cudze życie zamiast tworzyć swoje, a potem narzekasz że nic się nie dzieje w Twoim.

7. Zawsze gdy słyszę argument że trzeba wiedzieć co się na świecie dzieje to mi się śmiać chce ! A niby gdzie jest tak napisane ? Po co zapychać sobie tym cenną przestrzeń w umyśle? Zawsze można sprawdzić na necie w razie potrzeby. Mi wiedza o tym co jest nie tak, nie jest potrzebna.

Obrazek

8. Jeśli myślisz że treści które słyszysz nie mają na Ciebie wpływu to niestety mylisz się i doczytaj o podświadomości i nieświadomości.

Skomentuj

