pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Nie daj się wykończyć !

Dodaj komentarz

Oczywiście nie mam na myśli fizycznej śmierci, (chociaż od tego wypadałoby zacząć, nie daj się zabić fizycznie) ale o śmierć emocjonalną, duchową.
Kiedy ktoś z Twojego otoczenia tlamsi Cię, krytykuje, obwinia i mówi wszystko co złe na Ciebie-Ty nie daj się zabić.
Pamiętaj że „martwego psa nikt nie kopie”. Jeśli Cię kopią to albo jesteś ofermą i pogodzileś/aś się z rolą ofiary albo ktoś chce się poczuć lepiej dzięki Tobie.
Jeśli czujesz się przy kimś źle, nawet jeśli nie do końca wiesz czemu, nawet jeśli wszyscy inni są zachwyceni tą osobą to nie spędzaj z tym osobnikiem dużo czasu. Toksyczna wobec Ciebie osoba, nie musi taka być wobec innych. Szanuj swoje przeczucia, słuchaj się ich.
Miałam taką koleżankę, imienia nie podam, zmienię na Aneta, dla niepoznaki. I owa Aneta lubiła mnie gnębić, a że jestem brzydka, a że gruba itd. Sama fakt była śliczna, nie powiem, z tym ze ogromnie zakompleksiona. A ja pomocna dusza, chciałam ją z tych kompleksów wyciągnąć….moim własnym kosztem, najczęściej.
Po jakimś czasie zauważyłam że po spotkaniu z nią się jakoś dziwnie czuję, tak…. dziko, jak nie ja. Oczywiście wszelkie sygnały ignorowałam, bo przecież bliźniemu trzeba pomagać i odrzucać nikogo też nie wolno-jak twierdziła pewna ważna dla mnie osoba.
Doszło do tego że jak tylko spotkałam tą ‚Anetę’ ma drugi dzień świat stawał na głowie! Totalny kataklizm zastepował. Moje życie na 24 godziny waliło się w gruzy. Zaczęłam dostrzegać pewną prawidłowość-spotkanie z Anetą=kataklizm, brak Anety= spokój i harmonia.
Nie było rady, wiedziałam że trzeba zakończyć tą znajomość, nie wiedziałam tylko jak, ale dzięki pewnym wydarzeniom sprawa sama się rozwiązała.
Co myślę o toksycznych ludziach, jak Aneta, szkoda mi ich, życzę im dobrze ale z daleka ode mnie.
Gdy ktoś Cię gnębi zrób coś z tym. Nie daj się zabić…

image

Godność i szacunek do siebie to podstawa podstaw.

Skomentuj

