pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jestem w procesie…../I’m in process

Dodaj komentarz

Wszelkie zmiany straszliwie mnie frustrowały do niedawna, ledwo zrobiłam 4 brzuszki a już chciałam mieć 6-pak, ledwo zaczęłam oszczędzać a już oczekiwałam fortuny. Każdy wysiłek który nie przynosił natychmiastowego rezultatu był do bani, i nudził mnie potwornie. Więc cały proces zmian był usłany raz entuzjazmem a raz zupełnym zniechęceniem. Do czasu.

Uświadomiłam sobie że jestem w procesie, że każda zmiana to proces a nie jednorazowe wystąpienie. I teraz na każdy kryzys, zniechęcenie powtarzam sobie: „Jesteś w procesie.” 

Every change in my life frustrates me terribly, I expected immediate results after doing small things like squats, or saving money for 3 days. Every effort I made, without a spectaclar result, sucked. So every change was up and down from enthusiasm to discouragement. Unitl one moment.

I realised that I am in process, and that every change is a process, not a single performance. Now during crisises I repeat myself

YOU ARE IN PROCESS. FIGHT !

.Obrazek

Skomentuj

