pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Jedna rzecz

Dodaj komentarz

Od zawsze miałam wielkie problemy ze skupieniem uwagi na tym co robię. Robiąc jedno, uporczywe myśli o tym ze muszę zrobić jeszcze tysiąc spraw, nie dawały mi spokoju.
Doszło do tak skrajnej postaci że nie potrafiłam już czytać. Zawsze czytałam ok 4-6 książek na raz, i ta paląca nerwica natręctw nie dawała mi spokoju. Czytając jedną książkę, myślami błądziłam wokół następnej. Zero skupienia, zero koncentacji. Wszystko naraz, teraz, w tej chwili.
Skutki?
Nic nie robiłam dobrze. Nic. Wszystko na pół gwizdka, nerwowoe szarpiąc się z życiem. Mało z której książki wyciągnęłam coś wartościowego, bo nawet nie miałam czasu jej przemyśleć, zastanowić się jak wcielić to w życie, kiedy sprzatalam łazienkę, myślałam o sprzątaniu kuchni, spotykając się z koleżanką jedną myślałam co i drugiej.
Wmawiałam sobie że to wielozadaniowość.
A prawda jest taka ze nie da się łapać kilku srok za ogon. I jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Zrywy rewolucji całego życia kończyły się sromotną porażką, na wszystkich polach.
Nie umiałam się skupić na JEDNEJ RZECZY. Trafiła mi w rękę książka o tym właśnie tytule, książka Gary’ego Kellera. I nie powiem że od razu widoczna była zmiana, ale ziarno zostało zasiane i powoli dojrzewało. Aż do teraz.
Każdego dnia staram się skupiać na tym co aktualnie robię, wtedy kiedy to robię i zadawać sobie od czasu do czasu kluczowe pytanie z książki: „Jaką JEDNĄ RZECZ mogę zrobić, ale taką, że gdy będzie zrobiona, wszystko inne stanie się prostsze albo nieistotne?”

image

Skomentuj

