pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Zarządzanie czasem

Dodaj komentarz

„Jeśli troszczysz się o minuty, lata zatroszczą się o siebie same.” -Tybetańskie przysłowie zaczerpnięte z książki „Mózg Buddy”. Kolejny raz ta właśnie książka dała mi natchnienie do pisania.
To przysłowie może by mottem jeśli chodzi o zarządzanie i dysponowanie czasem. Przeprowadziłam raz pewien eksperyment, zapisywałam co robię, co 15 minut. I wyniki mnie zaskoczyły!
Do tej pory byłam dumna z siebie i tego ile ja czytam.  Taaaaa….
Do momentu aż nie spotkałam się z Moniką (moim coach’em). Dostałam taki tekst, że do tej pory codziennie brzmi w mojej głowie: „Ania Ty nic nie ROBISZ w kierunku marzeń, Ty tylko czytasz o nich”
To było i jest mocne!  Jak wiadro wody lodowatej, jak gwałtowne przebudzenie. No dokładnie tak było. Chciałam pisać, chciałam mieć sylwetkę marzeń i super związek i…… tylko o tym czytałam.
Dlatego zarządzanie czasem to, moim zdaniem tak układanie czasu i priorytetów by nasze cele były najważniejsze!!!  AMEN!!!! 
W naszych celach powinni być też ludzie, bo samotne świętowanie zwycięstw to największa klęska.

image

Skomentuj

