pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

„Magiczna sztuczka” która zmienia życie każdego

Dodaj komentarz

Zastanawiasz się o co chodzi?  Jaka „sztuczka” ? Dlaczego jest magiczna? I co takiego zmienia?  Czy mi też może coś zmienić w życiu ?
I tu muszę stwierdzić iż : TAK, jest magiczna, TAK może zmienić Twoje życie i zmienia też moje.
A że każda wartościowa rzecz i sprawa musi być prosta, tak jak pisałam wcześniej-tak też, ta „sztuczka” jest dziecinnie prosta. Nie wymaga dużego wysiłku, a efekty są spektakularne. Należy tylko o niej pamiętać, koncentrować się na niej. Może nie na samej w sobie „szczuczce” ale na jej wykorzystaniu. Już 5 minut dziennie rano i wieczorem przemienia życia, niezależnie od wieku i płci, pochodzenia. Działa na każdego. Bez wyjątku. Z czasem praktykowana stanie się Twoją pasją. I inni to zobaczą, Twoja inność rzuci się im w oczy.
Wiem, już masz dosyć zachwalania.
Tą Magią jest wdzięczność.
I tu słyszę już te jęki:” Łeeeeee…..ale mi nowina.”
Ale to naprawdę działa-zaczynając dzień od czytania listy: za KOGO jestem wdzieczna czyli aspekt ludzki, za CO jestem wdzieczna, tu wypisujemy rzeczy materialne i INNE (to trzecia kategoria) w którą wpisujemy sprawy nieco bardziej abstrakcyjne typu wolność, Boga, miłość itd. Wiem ze to śmieszne ale zdarza mi się być wdzięczną za…. WDZIĘCZNOŚĆ. Za to ze znam Sztukę Wdzięczności, a może dopiero poznaję? 
Żeby nie było-pomysł wypisania trzech kolumn wdzięczności (ludzie, rzeczy i inne) zaczerpnęłam z książki Hal’a Urbana pt. „20 Najważniejszych lekcji życiowych prawd.”

image

Skomentuj

