pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Mel B vs Ewa Chodakowska

Dodaj komentarz

Moja przemiana zaczęła się od Ewy Chodakowskiej, przyznaję. Długo i zapamietale ćwiczyłam jej programy i to było dobre. Treningi te miały też swoje wady-wygospodarować 45 min czasu na ćwiczenia bywało trudno, poza tym ćwiczenia na nogi strasznie obciążały moje słabe dość kolana, ale generalnie było dobrze.
W którymś Shapie zakupiłam płytę z treningiem Tomka Choińskiego, jest to trener sygnowany przez Ewę i po prostu byłam zachwycona!!! Tak doskonale ułożony trening że ćwiczyć aż się chciało, trwał 50 minut i było bosko. Drogę do łazienki zaznaczałam potem własnym. Niestety nadeszły czasy w których pracowałam całe dnie i doczołgać się do domu to już sukces.
Wtedy nastąpił przełom, porozmawialam z moją dobrą kumpelą, dietetyczką, która zapytała czy próbowałam Mel B. Nie próbowałam, chociaż babkę znałam od dziecka, szalałam za zespołem Spice Girls 🙂
Spróbowałam i co??? Zachwyt!  Magia. Treningi 10 minutowe -dostępne na You Tube za darmo, z czasem dorobiłam się płyty.
Powiedzcie sami jak bardzo trzeba bym zapracowanym albo jak bardzo można kłamać samego siebie by stwierdzić że nie ma się czasu ćwiczyć 10 minut?!!!
Nie można i tu właśnie jest potęgą tych treningów. Nie odmowisz sobie 10 minut! Oczywiście można sobie poćwiczyć parę razy te 10 min, w zależności od tego ile czasu masz na to. Nie potrzeba żadnego sprzętu, Mel pokazuje jak zastąpić hantle-puszka zupy lub butelką. Ćwiczy nad basenem w jakimś prawdopodobnie Los Angeles a Ty oczami wyobraźni widzisz już siebie w bikini na takiej egzotycznej plaży. Polecam gorąco 😀

image

Skomentuj

