pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Czego będziesz żałować umierając…

Dodaj komentarz

Obrazek

Była jedna pani, australijska pielęgniarka Bronnie Ware, pracująca z terminalnie chorymi ludźmi. Przez lata spisywała odpowiedzi swoich podopiecznych na pytanie : czego żałują ? I w tej materii myślę iż nie ma sensu odkrywać koło na nowo, tylko wystarczy skorzystać z tych odpowiedzi by samemu nie podzielić losu tych nieżyjących już ludzi.

1.Żałuję, że nie miałam więcej odwagi, aby prowadzić takie życie, jakie ja uważałam za słuszne, a nie takie jakie oczekiwali ode mnie inni.

2.Żałuję, że tak dużo pracowałam.

3. Żałuję, że nie miałam odwagi, by wyrażać uczucia.

4. Żałuję, że nie utrzymywałam relacji z przyjaciółmi.

5. Żałuję, że nie pozwoliłam sobie BYĆ BARDZIEJ SZCZEŚLIWA.

 

 

Skomentuj

