pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Transformacja

Dodaj komentarz

Jak zacząć zmianę w życiu ? Jakąkolwiek zmianę…trzeba zacząć od środka, od wnętrza.

Tak jak raka nie leczymy maścią, tak proces zmian zaczyna się od zmian wewnętrznych. Głównie chodzi o pewne schematy myślowe. Jeśli gruba osoba zacznie się odchudzać, robiąc nawet wszystko jak należy, ale ze świadomością „grubaska”,czując się jak grubasek to cała akcja zakończy się niepowodzeniem.

Skąd wiem ? Bo zanim skutecznie schudłam, setki razy „próbowałam” od zewnątrz, czując się brzydka i gruba w środku. Nawet nie liczyłam że to co robię odniesie sukces, odchudzałam się bo to było modne a ja potrzebowałam schudnąć. Nie muszę dodawać że bezskutecznie. Nie było we mnie tej iskry Bożej która mówi :”Dasz radę!”. Było zwątpienie tylko i wyłącznie plus nieudane próby. Tak się kończy każde działanie podjęte bez wizji osiągnięcia sukcesu.

A dziś wiem że każda wizja która jest wyryta w umyśle i sercu przy wytrwałości i działaniu ma ogromną szansę się spełnić ! Obrazek

Obrazek

Skomentuj

