pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Oszczędzanie-emocjonalny detox

Dodaj komentarz

Przez długi czas byłam dumna z siebie ze jestem osobą wolną od uzależnień i używek. Byłam -czas przeszły.
Nazywam się Anna i jestem uzależniona.
Teraz mogę tak powiedzieć, nie po to by sobie coś wmawiać ale by pamiętać.
Na czym uzależnienie polegało???
Na kupowaniu. Książek. Wiem, wygląda niegroźnie. Groźne było dla budżetu domowego, i konsekwencje tego ponoszę do dziś.
O co w tym chodziło? Kupowałam książki nie dlatego że miałam potrzebę realna zakupienia TEJ KONKRETNEJ książki, a dlatego że przechodząc przez tragiczne momenty w życiu książki były moimi przyjaciółmi, i teraz w chwili słabości i na poprawę humoru fundowalam sobie kilka, koszty książek w Polsce każdy kojarzy ok 35-40 zł za sztukę. Potem już nawet nie liczyło się czy ta książka ma rzeczywistą wartość, chodziło o ten magiczny moment podejścia do półki i zakupu SZCZĘŚCIA. Bo przecież każdy nałóg ma na celu nas uszczęśliwić, każdy nałóg jest substutem szczęścia. I radość trwała jakiś czas a potem znów frustracja ze nie potrafię nic zmienić w życiu. A długi rosły i rosły i rosły. Teraz oszczędzam-czas (marnowany na niepotrzebne publikacje) i pieniądze i z każdą chwilą gdy wychodzę z Empiku bez książki jestem z siebie dumna. Lecze się z uzależnienia i oszczędzam kasę 😀

Skomentuj

