pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Nie można byc szczesliwym bez notesu…

Dodaj komentarz

Pewnie dziwi Was to zdanie ale twierdziłam tak zawsze, przynajmniej odkąd potrafię pisać 😉 Po prostu nie  wyobrażam sobie dnia w którym w mojej torebce nie będzie małego, ładnego notesu. W zestawie oczywiście powinno być stylowe pióro, u mnie jest na razie tylko pióro (stylowego się dorobię).

Pisanie daje mi komfort emocjonalno-intelektualny, po prostu uwielbiam spisywać cele, analizować, projektować działania i następne kroki. Poza tym pozwala mi to wypełnić czas w rozmaitych sytuacjach, mam tam listę pytań do samej siebie którą „przeżuwam” mentalnie i zapisuje odpowiedzi bo to pozwala najlepiej poznać siebie i zrozumieć czego tak naprawdę pragnę, w sytuacji konfliktu wewnętrznego. Same plusy i nawet mój Blogowy „Guru” Kominek poświecił temu czas i miejsce na swoim blogu-poczytajcie sami http://kominek.es/2014/02/ktos-jeszcze-uzywa-notesow/ 😉 Obrazek

 

Skomentuj

