pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Kocham Siebie

Dodaj komentarz

Obrazek

Zaszła we mnie jakaś kompletna przemiana, wyszłam z kolejnej sesji coaching’u, wcześniej mając w ręku książkę Cameron Diaz The Body Book, dostrzegłam coś nowego w moim wnętrzu. Cały ten bełkot o miłości własnej stał się …..realnym doświadczeniem. Doszło do mnie że przecież ja żyję, jestem realną osobą, jem, śpię i pracuję….zbyt ciężko ostatnio. Tak często, wręcz nieustannie ignorowałam własną obecność, fakt, czytałam z wielkim namaszczeniem wszystko co mi wpadało w ręce na temat kochania siebie, ale ….to było nieudolne echo tego co czuje się gdy naprawdę poczuje się tą miłość. Nie można nauczyć się jeździć na rowerze z książki, tak samo nie poczuje się miłości do siebie czytając o niej. Tu był mój błąd ! I chociaż jeszcze nie czytałam książki Cameron, to już wpłynęła ona na moje życie.

Znów ten tekst z książek mi rozbrzmiewa w głowie: nie można kochać ani być kochanym, jeśli nie kocha się samego siebie. Czy to prawda ? TAK !

Kiedy podejmujesz każdą drobną nawet decyzję pytaj się siebie czy robisz to dla siebie czy by zdobyć czyjąś aprobatę ? – to sobie dziś postanowiłam.

Kobiety mają z tym problem, tak nas programuje świat że dobro innych ma być ważniejsze od naszego, tak nas programują kościoły, rodzice, media. Ale to droga na skróty, polegająca na sile woli i na przymuszaniu się do zrobienia jeszcze więcej i jeszcze więcej, droga zmagania. Tak jakby leczyć raka za pomocą okładów…Trzeba zacząć od wewnątrz. Szczęście i spełnienie ma taką energię że aż bije od środka i nie sposób być prawdziwie szczęśliwym nie dzieląc się tym. Prosty przykład-piszę tego blog by chociaż jedna osoba na podstawie mojego życia, zapragnęła szczęścia i wolności i zrobiła coś w tym kierunku.

Doceń siebie i wypisz już teraz, tutaj swoje mocne strony !

 

Skomentuj

