pozytywnezmiany

lifestyle, magic, Law of Attraction, happiness

Fuck it

Dodaj komentarz

Leże i spać nie mogę, zastanawiając się po cóż się tak spalać w walce z problemami ??? czy te problemy magicznie się rozwiążą jeśli będę o nich myśleć ? NIE ! Więc po co to robię ? Przez to durne przekonanie wmówione w dzieciństwie że trzeba cierpieć by było lepiej ? Możliwe….Ale z moją wiedzą na temat Prawa Przyciągania ? Uuuu nie ładnie … Przecież sama to przyciągam. Gdy myślę o walce i zmaganiu tworzę jedno wielkie pole bitwy. I  wiecie co zauważyłam że im bardziej się przejmuję kasą tym mniej jej mam, każdy dzień do wypłaty się dłuży w nieskończoność.

Wpadłam na pomysł by wykorzystać moje zasoby, czyli trudną drogę którą przeszłam od brzydkiej, grubej i zniewolonej osoby w postaci książki, weszłam dziś na neta by zobaczyć jak wydaje się książki i co ??? Czyjeś „niemożliwości i ograniczenia” ukradły mi marzenie na parę bitych godzin….A więc co teraz z tym ? FUCK THE LIMITS !

Żeby nie było, pomysł zaczerpnięty z książki pt F*CK IT  John ParkinObrazek

http://onepress.pl/ksiazki/filozofia-f-k-it-czyli-jak-osiagnac-spokoj-ducha-john-c-parkin,filofu.htm

A książkę i tak napiszę i będzie Genialna !!! ;-D

Skomentuj

